Uudised
AeroBike noorsportlase stipendiaat Stefan Lootus: isa on mu suurim eeskuju

Tänavuse AeroBike noorsportlase stipendiumi pälvis Stefan Lootus, kellel on võimalik ilma osalustasuta osaleda kõikidel AeroBike korraldatavatel võistlustel käesoleval hooajal.
Eelmisel aastal M-U17 vanuseklassis nii Filter Maanteekarikasarjas kui ka Filter Temposarjas üldvõidu pälvinud Lootus kinnitas, et kavatseb võimalust nii palju kui võimalik ära kasutada. Kuusalu Rattaklubi esindav Lootus õpib Audentese Spordigümnaasiumi Otepää filiaali 10. klassis. Tal on plaan end ka välismaal proovile panna, kuid enne tahab noormees kooli ära lõpetada.
 

Pälvisite AeroBike noorsportlase stipendiumi, mis võimaldab Teil käesoleval aastal tasuta kõikidel AeroBike võistlustel osaleda. Kui usinalt on kavas võimalust kasutada?
Võistlen nii palju, kui saan. Olen kindlasti maanteevõistlustel kohal, kui ei pea samal ajal koondisega välismaal viibima.

Kas keskendute rohkem grupi- või temposõidule?
Grupisõidule, sest seal saab erinevaid tehnikaid proovida ja sõitu kontrollida. Tiitlivõistlustel osaledes tulevad säärased kogemused kasuks. Eraldistardile pole ma seni väga palju tähelepanu pööranud, kuid Filter Temposõidu Karikasari pakub selleks suurepäraseid võimalusi.

Filter Maanteekarikasarjas on lühikesel distantsil eraldi arvestus U15 ja U17 vanuseklassi noormeestele. On see Teie meelest hea või tahavad poisid pigem meestega võidu sõita?
Arvan, et see on hea võimalus noortel omavahel võistelda ja suuremad mehed ei tule vahele trügima.

Kui hästi olete hooajaks valmistunud?
Sügisene ettevalmistus jäi käeluumurru tõttu lahjemaks. Talvel käisin Prantsusmaal Andorra lähedal kahenädalases laagris. Viimasel ajal olen aga korralikult trenni teinud ja esimesed võistlused näitavad, kuidas on seis võrreldes konkurentidega.

Millist tüüpi rattur olete?
Veidi vara on sellele küsimusele vastata, sest olen alles arenev rattur. Eesti oludes olen piisavalt peene kondiga. Aga selleks, et välismaal suurtest mägedest üles sõita, tuleb kaalu langetada. Tegelikult tahaksin olla selline nö vahepealne rattur, kes saab mägedest üle, saab hakkama siledal maal ja suudab sprintida.

Kes on Teie eeskujudeks?
Hea oleks nimetada mõne kuulsa ratturi nimi, kuid tegelikult pean suurimaks eeskujuks isa. Ta tegeles ka noorena rattasõiduga ja oli sarnase kehatüübiga kui mina. Mõnus on omavahel asju arutada, sest isa teab, mida ma tunnen.

Mis on Teie eesmärgid rattaspordis?
Lähim eesmärk on jõuda maailmameistrivõistlustele ja seal korralik tulemus saada.

 
AeroBike stipendiumi saab Stefan Lootus!

Meil on hea meel teatada, et tänavune AeroBike noorsportlase stipendium läheb Stefan Lootusele. Temal on võimalik ilma osalustasuta osaleda kõigil AeroBike korraldatavatel võistlustel tervel 2018. hooajal. Nii Eestis kui Lätis, nii maanteel kui maastikul!

 

Ühtlasi mööname, et kuna tublisi ja tunnustamist väärt noorsportlasi kandideeris palju, oli valiku tegemine üsna keeruline. Hinges tahtnuks tunnustada paljusid, kuid lähtuvalt stipendiumikonkursi tingimustest tuli valida vaid üks.

 

Stefan Lootus on talendikas noorsportlane, kes on juba mitmeid aastaid Filter Sarjades stabiilselt osalenud ja häid tulemusi näidanud. Eelmisel 2017. hooajal võitis Stefan M-U17 vanuseklassis nii Filter Maanteekarikasarja kui ka Filter Temposarja. Hindame väga tema pühendumist maanteerattasõidule ning loodame, et AeroBike stipendium võimaldab tal seda veelgi enam teha! Ühtlasi hindame ja tunnustame tema avatud ja alati sõbraliku natuuri, usume, et ka need omadused on ühe noorsportlase jaoks ääretult olulised!

 

 
AeroBike kuulutab välja noorsportlase stipendiumikonkursi!

Kui oled noorsportlane, noormees või neiu, kes on sündinud aastal 1996 või hiljem ja seega võistled U23 või nooremas vanuseklassis, siis oled oodatud kandideerima AeroBike stipendiumile. Stipendium võimaldab võistelda käesoleval 2018. hooajal ilma stardimaksu maksmata kõigil AeroBike poolt korraldatavatel võistlustel. Nii maanteel kui maastikul, nii Eestis kui Lätis. Kokku 21 võistlusel!

Stipendiaat kuulutatakse välja 16. aprillil 2018. Kandideerimiseks tuleb:

  1. Jagada stipendiumipostitust Facebookis
  2. Täita kandideerimisankeet, mis avaneb järgneval lingil: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSchLEhJQCCLZnRm0NWuiUkQVmxIc9je9TyKx3QlnGwy6b-zVg/viewform

 

AeroBike andis stipendiumit välja ka aastatel 2012-2016. Toona oli tegu nii harrastus- kui ka noorsportlastele suunatud konkursiga. Hooaeg 2017 jäi küll vahele, kuid nüüd traditsioon taaselustatakse. Tõsi, erinevalt varasemast, oleme otsustanud stipendiumi suunata vaid noorsportlastele. Eelnevalt on AeroBike stipendiaatideks olnud: 2012 Märt Ääremaa, 2013 Brayn Tölp, 2014 Mairis Õispuu, 2015 Liina Kasela, 2016 Karl Mihkel Vent.

Eelmine AeroBike stipendiaat, 2016 aastal valituks osutunud Karl Mihkel Vent soovitab kõigil noorsportlastel julgelt kandideerida: „Julgustaksin kõiki noori AeroBike stipendiumile kandideerima. Minu jaoks oli valituks osutumine suur tunnustus, mis võimaldas mul varasemast märksa enam võistelda ja tõstis motivatsiooni! Lisaks andis see mulle hea mineku ka järgmisel hooajal.“

 

 
Andre Aduson: eraldistart õpetab väga hästi enda individuaalseid võimeid tundma

Filter Temposõidu Karikasarja esimese hooaja üldvõitja Andre Aduson soovitab soojalt rattasõpradel, eriti aga noortel Filter Temposõidu Karikasarjast ja Filter Maanteekarikasarjast osa võtta. Eestis pole maanteevõistlusi ülemäära palju ja olemasolevaid tuleks maksimaalselt ära kasutada.

Teie olete Filter Temposõidu Karikasarja esimese hooaja üldvõitja. Mis kümne aasta tagusest ajast meenub?
Üldvõit! Hooaja alguses oli enesetunne hea, võis võidu sõita, hooaja teine pool oli paras kannatamine. Kindlasti ka kiire paarissõit koos Ervin Korts-Lauriga.

Miks olete nüüd võistlusspordist tagasi tõmbunud?
Töötan treenerina CFC Spordiklubis ja kahel rindel ei ole soovi võidelda.

Milline on Teie hinnangul Filter Temposõidu Karikasarja ja Filter Maanteekarikasarja roll Eesti rattakalendris?
Vaadates võistluskalendrit, siis maanteeratta võistluste arv võrreldes maastikuratta võistlustega on oluliselt kahanenud. Minu hinnangul on tegemist kvaliteetsete võistlussarjadega ja maanteeratta võidusõitude kohapealt on mõlemad võistlussarjad olulised.

Kas temposõitu peaks rattaringkondades rohkem väärtustama?
Eraldistart on kindlasti raske rattaspordi distsipliin ja paljudele see ei meeldi. Noorsportlaste jaoks on eraldistart oluline, kuna seda sõites õpib väga hästi enda individuaalseid võimeid tundma. Väärtustama peab, ületähtsustada ei tohi.

Sel aastal on koos finaaliga kavas seitse etappi. Kas võistlusi võiks olla rohkem või on see optimaalne arv?
Arvan, et seitse etappi on piisav.

Temposõit tundub olevat ehteestlaslik ala, mis nõuab suurt pingutamist ja kannatamist ning tuima töö tegemist. Eraldistardis saadab tavaliselt
edu suurema kondiga rattureid. Kas see sobib meile paremini kui grupisõit?
Arvan, et see ei ole nii. Hea rattur saab mõlemal distsipliinil hakkama.

Mulle on kõrvu jäänud, et Eesti noored ratturid ei kipu nii usinalt Prantsusmaale amatööriks minema kui omal ajal näiteks Jaan Kirsipuu ja Rein Taaramäe. On sel jutul tõepõhi all?
Hetkel on meil amatööridena välisklubides sõitmas kümmekond mees- ja kaks naissportlast. Tundub, et soov sõita amatöörklubides on natukene tagasihoidlikum küll. Loodetavasti on neil noortel, kes välismaal sõidavad, soov saada profiks. Häid noori on juunioride vanuseklassist peale tulemas ja usun, et lähiaastatel on meil seis ilusam.

 
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit kolib uude kohta

Põhja-Eesti suurima rattavõistluse, Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu stardi- ja finišilinnak kolib tänavu uude kohta. Kui eelmistel aastatel on võistluskeskus asunud Peetri aleviku koolimaja ees, siis nüüd kogunetakse Ülemiste Citysse Valukoja tänavale.
Ülemiste City on väga kiiresti arenev piirkond ja praegu peamiselt ärilinnakuna tuntust kogunud alal on võistluse läbiviimiseks hea infrastruktuur. Osalejatel on seal suurepärased parkimisvõimalused ja võistluse ajal ei pea liikluskorralduses suuri muudatusi tegema.
2. septembril toimuva Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu rada jääb enamjaolt samaks mullusega, kuid täpsem trass pannakse paika siis, kui on teada teetööde toimumise ajad. Valdav osa rajast jääb Rae ja Raasiku valla territooriumile.
Eelmisel aastal võitis Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu põhidistantsi Gert Jõeäär, naiste sõidul oli kiireim Aidi Gerde Tuisk.

 
Sõbrakuul naised rattasõiduga sõbraks!

Sõbrakuul innustame naisi tegema sõprust ka rattaspordiga! Nimelt loosib AeroBike kolmel järjestikkusel veebruarikuu neljapäeval kõigi 2018. aastal registreerunud naiste vahel välja auhindu! Loosimised toimuvad 8., 15. ja 22. veebruaril.

Kõigil kolmel loosimisel lähevad loosi kõik kolm järgnevat auhinda:

 

Need kes registreeriivad juba kuu alguses, ent kellele esimesel loosimisel õnn ei naerata, osalevad ka järgmistel loosimistel. Seega, mida varem registreerid, seda suurem on võiduvõimalus!

Loosimisel osalemiseks ei pea tegema midagi muud, kui vaid sooritama hooajaregistreerimise kas Filter Temposõidu Karikasarjale, Filter Maanteekarikasarjale või Filter Maanteejooksudele!

 
AeroBike Maastikukolmik pakub eriilmelisi võistlusi

Uuel aastal asendab EventRent Elamussõitude Sarja maastikurattasõpradele mõeldud AeroBike Maastikukolmik, mis nagu nimigi ütleb, koosneb kolmest omanäolisest etapist.
Esimene üritus algab 29. aprillil Tallinna kesklinnas ja kujutab endast enduro formaadis sõitu. Teine üritus leiab aset 2. septembril Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu raames ja osalejad saavad end proovile panna 40 km pikkusel maratonil.
Hooajale pannakse punkt 6.-7. oktoobrini toimuval Hiiumaa Rattanädalavahetusel. Avapäeval on Kõpu tuletorni ümbruses kavas Eestis ainulaadne Öösõit ja teisel päeval peetakse Hiiumaa vanim rattaüritus, Emmaste Rattamaraton. Igal etapil on kavas eraldi arvestus fatbike'i omanikele ja omaette saavad sõita ka rahulikku kulgemist eelistavad rattasõbrad.
AeroBike Maastikukolmikul on küll velotuuri põhimõttel koondarvestus ja liidrisärgid, kuid olemuslikult on tegemist siiski pigem kolme eraldiseisva üritusega, mida tasub sõita ka siis, kui kõigile etappidele ei jõua.
Jõuluhinnaga eelregistreerumine AeroBike Maastikukolmikule ning Filter Temposõidu Karikasarjale ja Filter Maanteekarikasarjale lõppeb käesoleva aastaga ehk pühapäeva südaööl.

 
Filter Temposõidu Karikasarjas jagatakse välja üle 100 medali

Filter Temposõidu Karikasari pakub uuel hooajal osalejatele mitmeid olulisi uuendusi. Tulles vastu kogenud ratturite soovile lisanduvad sarja üldarvestusse seenioridele uued vanuseklassid: M/N35, M/N45, M/N55, M/N65 ja M/N75. Seega on Filter Temposõidu Karikasarjas kokku 17 vanuseklassi meestele ja 17 vanuseklassi naistele – tegemist on vanuseklasside rohkeima rattasarjaga Eestis!
„See annab seenioridele võimaluse võrdsemate kaasvõistlejatega võimeid võrrelda ja kõrgete kohtade püüdmine lisab kindlasti motivatsiooni,“ lausus Filter Temposõidu Karikasarja peakorraldaja Mihkel Reile.
Kuuest tavaetapist ja finaalvõistlusest koosneva Filter Temposõidu Karikasarjaga liitub Maardu, mis asendab teist Pirita osavõistlust. 8. augustil toimuv etapp on eriline selle poolest, et rada sisaldab Ülgase tõusu. Tegemist on Põhja-Eesti ühe raskeima mäega.
„Meil on olnud tavaks pakkuda igal aastal osalejatele uut rada. Kuna seniste koostööpartneritega on olnud väga hea koostöö, ei tahtnud me ühestki etapist lõplikult loobuda. Osalejad sellest ainult võidavad, sest hooaeg tuleb varasematest mitmekesisem,“ selgitas Reile.
Paralleelselt Filter Temposõidu Karikasarja etappidega jätkub ka Filter Maanteejooksude Sari, kus iga kord on kavas 5 km distants.


FILTER TEMPOSÕIDU KARIKASARI 2018

2. mai eraldistart Jüri 15 km
16. mai paarissõit Kiili 25 km
30. mai eraldistart Pirita 10 km
13. juuni eraldistart Jüri 15 km
25. juuli paarissõit Kiili 25 km
8. august eraldistart Maardu 10 km
FINAAL 26. august eraldistart Ikla/Ainaži 25 km

 
Jõulukingiks sportlik uusaastalubadus!

 

   Detsember on ikka uusaastalubaduse andmise aeg. Tuleb ju tuttav ette tõotus olla tuleval aastal sportlikum, teha regulaarselt trenni ja elada üldse tervislikumat elu. Samas on hästi teada ka tõsiasi, et enamasti säärased plaanid sõnakõlksuks jäävadki. Et nii ei juhtuks, siis tasub lubadus kindlustada ka pisikese motivatsioonipaketiga - registreerimisega meelepärasele Filter Rattasarjale.

    Jõuluhinnaga Filter Rattasarjade registreering on suurepärane kingitus nii endale kui ka sportlikule sõbrale või pereliikmele. Kuni aasta lõpuni on võimalik seda teha eriti soodsa jõuluhinnaga ning tagada seeläbi motivatsioon ning heas mõttes ka pisike kohustus olla läbi hooaja sportlik.

   Kui soovid sokutada kingituse jõuluvana kingikotti, siis selleks tuleb kingituse saaja registreerida läbi aerobike.ee lehe meelepärasele sarjale. Kingi üle andmiseks saab aga välja printida kujundatud kinkekaardi.

 

  • Jõulukujunudusega kinkekaarti saab alla laadita siit.
  • Neutraalse kujunudsega kinkekaarti saab alla laadida siit.
 
Margus Malva: fatbike'iga on väga mõnus sõita ja tal võib olla palju eeliseid mägiratta ees

EventRent Elamussõitude Sarjas fatbike'ide arvestuses üldvõidu pälvinud Margus Malva on pöördunud „paksratta“ usku.
„Olen fatbike'iga väga palju võistelnud just viimasel hooajal. Sellega lihtsalt on väga mõnus sõita ja olenevalt rajast võib tal olla palju eeliseid tavalise mägiratta ees. Välimus on natukene petlik – sellega saab ka kiiresti sõita. Mul on ka maanteeratas ja FS-ratas, aga nendega olen viimasel ajal järjest vähem sõitnud,“ räägib Malva.


Kas seadsite enne hooaja algust eesmärgiks EventRent Elamussõitude Sarja üldvõidu fatbike'ide arvestuses?
Hooaja alguses ei olnud sellist eesmärki. Kuna esimese etapi võitsin, siis tekkis soov panna ennast proovile ka järgmistel sõitudel. Viimastel etappidel oli juba selge, et mäng käib sarja võidu peale.

Palun analüüsige, mis oli Teie edu taga?
Olen ilmselt maastikusõidul vajalike tehniliste oskuste poolest suhteliselt tugev sõitja. Sinna alla võib liigitada nii tehnilise sõiduoskuse kui ka ratta ettevalmistuse ja korrashoiu. Ratast remondin ja seadistan ise ning kunagi ei lähe võistlema konkreetsele rajale sobimatute ülekannetega või lootusega, et äkki ei lagune ära.

Jõudsite kolmel etapil kuuest absoluutarvestuse esikolmikusse. Kui kaugele jäi võit?
Selles sarjas autasustatakse rattaklasside parimaid. Kõiki rattaklasse hõlmava absoluutarvestuse kohtadele väga tähelepanu ei pööranud. Kui aegasid vaadata, siis esimesel etapil olin 3,8 sekundi kaugusel kiireimast. Fatbike'ide arvestuses olin kuuest etapist neljal korral esimene ja kahel korral teine.

Milline etapp Teile kõige rohkem meeldis?
Rummu etapp meeldis oma formaadi poolest ja rada oli mõnusalt tehniline. Hiiumaa öösõit oli selle poolest eriline ja huvitav, et võistlesin esimest korda õhtul pimedas. Paduvihm oli enamus rajatähistuseks pandud küünaldest ära kustutanud ja palju sõltus korralikust rattalambist.

Milline seik Teile lõppenud hooajast enim mällu sööbis?
Meelde jäävad kindlasti võidud, mis on tulnud napilt. Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul jäi heitlus esikoha pärast finišisirgele.

Miks olete valinud võistlemiseks just fatbike'i?
Olen fatbike'iga väga palju võistelnud just viimasel hooajal, varem eriti mitte. Sellega lihtsalt on väga mõnus sõita ja olenevalt rajast võib tal olla palju eeliseid tavalise mägiratta ees. Välimus on natukene petlik – sellega saab ka kiiresti sõita. Mul on ka maanteeratas ja FS-ratas, aga nendega olen viimasel ajal järjest vähem sõitnud.

Mis on teie põhitöökoht ja kui tõsiselt rattasporti võtate?
Töötan teedega tegelevas ettevõttes projektijuhina. Rattasport on suur hobi, mida võtan väga tõsiselt. Rattaga sõidan keskmiselt kümme tundi nädalas ja aastaringselt. Paljude ratturitest sõpradega saab ka spordiväliseid tegevusi koos teha.

Kuidas kahe hooaja vahel puhkate?
Väga pikki pause rattasõidule ei tee. Fatbike ongi just talvel sõitmiseks väga sobiv. Siis naudime sõpradega rahulikumaid sõitusid. Libedaga sõitmine annab väga palju juurde rattatunnetusele ja on pidev tasakaaluharjutus – maastikusõidul väga oluline asi.

Kas jätkate uuel hooajal sama rattaga või on jõuluvanalt oodata uut kaherattalist sõpra?
Praegune fatbike on suhteliselt uus ja hetkel vahetada ei plaani. Sama seis on ka teiste ratastega. Jooksvalt vahetan kuluosi ja tahtmise korral võibolla juppe paremate vastu. Samas ega varuosad odavad ei ole, mõistlik oleks ikkagi jõuluvanale ka kiri saata.

 
EventRent Elamussõitude Sarja üldvõitja: rattasõit aitab pea töömõtetest puhtaks pühkida

EventRent Elamussõitude Sarjas üldvõidu pälvinud Tarmo Neemela teenib leiba elektroonikainsenerina. Rattasõitu võtab ta eelkõige hobina, et tööga seotud mõtetest vabaneda. "Mingit treeningplaani ega toitumiskava mul ei ole. Sõidan siis, kui tuju tuleb ja ilm on hea," räägib Neemela. "Tavaliselt leian rattaga sõitmiseks aega ca kahel korral nädalas. Tihtipeale on need mõlemad korrad võistlused. Sellest on seni vormi hoidmiseks piisanud."
Rattasõidu kõrval on Neemelal veel üks sportlik hobi, milles on ta maailma eri paigus võistlemas käies märkimisväärse tähiseni jõudnud.


Kas seadsite enne hooaja algust eesmärgiks EventRent Elamussõitude Sarja üldvõidu?
Registreerisin end kõikidele etappidele, kuna polnud neid radu varem sõitnud ja paigad tundusid huvitavad. Hooaja alguses mul mingeid eesmärke ei olnud. Plaanis oli osaleda kõikidel etappidel ning sõita jõudumööda ka teistes sarjades.

Palun analüüsige, mis oli Teie edu taga?
Sarja võitmiseks on eelkõige vaja stabiilsust, mis on ka üks väheseid eeliseid, mis seeniorsportlasel kogemuste kõrval noorte vastu välja panna on. Kõik etapid sai lõpuni sõidetud, tehniliste probleemide tõttu ebaõnnestus vaid Fakto Auto Rahvasõit. Veidi jäi kripeldama ka Maa-alune sõit, kus pidin liidrikohalt kummipurunemise tõttu taanduma ja leppima teise kohaga.

Viiel etapil kuuest jõudsite kahe parema sekka. Kui põhjalik oli ettevalmistus etappideks?
Võtan rattasõitu eelkõige meeldiva lõõgastusena, seetõttu eraldi ettevalmistust ma ühekski sõiduks ei tee. Ühtegi rada eelnevalt vaatamas ei käinud ja ratast ka eraldi ei seadistanud. Sõitsin praktiliselt terve hooaja samas seades rattaga, vahetades välja vaid purunenud või kulunud osi.

Milline etapp Teile kõige rohkem meeldis?
Kõige enam meeldisid Astangu ja Rummu etapid, kuna seal oli kõige rohkem tehnilisi oskusi nõudvaid lõike.

Milline seik Teile lõppenud hooajast enim mällu sööbis?
Kindlasti jääb meelde Fakto Auto Tallinna Rahvasõit, kus üsna alguses tuli lahti käiguvahetaja tross ja alles jäi vaid üks, kõige raskem käik. Sellest hoolimata sai lõpuni sõidetud. Busland Öösõit oli ka kindlasti omaette kogemus, eriti sellise ilmaga.

Mis on teie põhitöökoht ja kui tõsiselt rattasporti võtate?
Töötan elektroonikainsenerina. Rattasõit on hobi, mis aitab pea töömõtetest puhtaks pühkida. Mingit treeningplaani ega toitumiskava mul ei ole. Sõidan siis, kui tuju tuleb ja ilm on hea. Tavaliselt leian rattaga sõitmiseks aega ca kahel korral nädalas. Tihtipeale on need mõlemad korrad võistlused. Sellest on seni vormi hoidmiseks piisanud.

Kuidas kahe hooaja vahel puhkate?
Novembrist märtsini ma rattaga ei sõida, kuid üritan olla ühtlaselt heas vormis kogu aasta vältel. Kui lund on, siis talvel tegelen suusatamisega, novembris-detsembris on tulnud tavaliselt mõned korrad rullsuuskadega sõita. Talve jooksul sõidan läbi pea kõik Eesti suusamaratonid, lisaks olen käinud ka üle maailma erinevatel suusasõitudel. Sel aastal saigi täis teise Worldloppet Masteri jagu maratone.

Kas jätkate uuel hooajal sama rattaga või on jõuluvanalt oodata uut kaherattalist sõpra?
Järgmiseks hooajaks on uus ratas juba olemas. Kuna Eesti Jalgratturite Liit ja Scott tulid välja väga atraktiivse pakkumisega Eesti meistrivõistluste võitjatele, otsustasin selle võimaluse ära kasutada ja uuel aastal sõidan Scott Spark RC900 Pro'ga. Võib-olla jätan teatud sõitudeks ka vana ratta alles.

 
Peeter Tarvis võitis Emmaste Rattamaratoni

Peeter Tarvis näitas Hiiumaal peetud EventRent Elamussõitude Sarja kahel viimasel etapil suurepärast minekut. Laupäeval oli Läti profiklubis Rietumu Banka-Rigas leiba teeniv Pruus parim Kõpus toimunud Buslandi Öösõidul ja täna 45 km pikkusel Emmaste Rattamaratonil. Mägiratturite arvestuses järgnesid Tarvisele kindla vahega Tarmo Neemela ja Peeter Poopuu. Naistest pälvis esikoha Iiris Takel, teine oli Elle Leppik ja kolmas Anneliis Puu.
Sama pikal fatbike'ide sõidul võidutses Kalle Takel, temaga sama aja sai ka Margus Malva. Kolmandana ületas finišijoone Veiko Viira. Naistest oli parim Leila Malva.
Cyclo-crossi distantsil oli esikolmik järgmine: Maario Silm, Raivo Rätte ja Gary Kevin Krõm. Kõiki tulemusi saate vaadata siit.

 


Leht 1 / 42