V etapp

Kuupäev:
21. Juuli 2010
Distsipliin:
Meeskonnasõit
Lisainfo:
  • Võistkonna suurus meeskonnasõidul on 1...4 ratturit. Kaaslaste puudumisel saab sõitta ka üksinda või poolikult komplekteeritud meeskonnaga.
  • Aeg läheb kinni kolmandana finišeerinud meeskonna liikme järgi; alakomplekteeritud meeskonna puhul viimase lõpetaja järgi võistkonnas.
  • Kõik meeskonnaliikmed saavad sama aja ja sama koha. Ka see, kelle aeg ei läinud neljases meeskonnas arvesse ning seda ka juhul kui ta jääb teistest maha.
  • Võistlejad ei pea kuuluma samasse klubisse ega vanuseklassi. Meeskonnakaaslaste valiku suhtes piiranguid ei ole.
  • Sarja kokkuvõttesse minevaid punkte jagatakse meeskonnasõidul absoluutarvestuse tabeli alusel. I koha saavutanud võistlejad saavad kõik I koha punktid; II koha saavutanud võistlejad saavad kõik 5. koha punktid; III koha saanud võistlejad saavad kõik 9. koha punktid jne.
Koht:
Vana-Pärnu mnt, Harutee-Muusika
Kellaaeg:
  • Start on avatud 19.00-20.00
  • Kell 18:45 toimub eelmise etapi autasustamine. Kes autasustamisele ei ilmu, see jääb auhinnast ilma. Hilisemat auhindade väljastamist ei toimu.
Distants:
19 km ühe pöördega
Teekate:

Keskpärane: 100% pinnatud, veidi lainetav ent aukudeta asfalt

Eriauhinnad:
  • Eriauhind kiireimale täiskomplekteeritud meeskonnale (3...4 liiget)
  • Eriauhind kiireimale täiskomplekteeritud naiskonnale (3...4 liiget)
  • Eriauhind kiireimale segavõistkonnale. PS! Vähemasti üks naisvõistleja peab olema nende kolme võistkonna liikme seas, kelle järgi läheb aeg kinni.
Avatus tuultele:
   Tuule mõttes koosneb see rada kahest väga erinevast poolest. Kuni Ruila teeristini, mis asub umbes viiendal kilomeetril kulgeb tee metsa ja majade vahel, olles tuulte eest varjatud. Peale Ruila teeristi läheb rada aga lagedale. Kokkuvõttes ei ole siiski tuul selle raja juures peamine faktor.
Raja kirjeldus:   See rada kujutab endast tüüpilist Eesti vähetähtsat kõrvalmaanteed. Tee on kitsas ja veidi lainetav, ent positiivse külje pealt jälle väga hõreda liiklusega. Samuti lookleb see rada pidevalt vasakule paremale ning veidi ka üles alla, muutes etapi sõitjale huvitavamaks.
   Stardist liikuma hakates kulgeb rada enamasti tuultele varjatult metsa või talude vahel. Rada lookleb küll veidi üles ja alla, ent ainus märkimisväärne tõus paikneb vahetult enne Ruila teeristi, umbes viiendal kilomeetril. Kui tõus on seljatatud, läheb tee põldude vahele ning laskub natuke. Põldude vahel loogeldes kulgeb rada kuni pöördeni, mis asub kümnendal kilomeetril. Peale pööret toimub kõik jälle vastupidises järjekorras: alul lage, hiljem metsa vahel. Finiš asub Haruteel, stardiga samal joonel.
   Tänu kitsale ja mõnusalt looklevale teele on tegu ühe huvitaivama rajaga sarjas. Kuigi kilomeetrite poolest on tegu ühe pikima etapiga sarjas, mööduvad need sel rajal kuidagi eriti kiiresti. 
 
Rajarekordid:

Individuaalselt:
I Ervin Korts-Laur 2010; 23:25,3; keskmine kiirus: 48,67 km/h
II Rihards Bartuševics 2010; 24:12,1; keskmine kiirus: 47,1 km/h
III André Aduson 2008; 26.03,9; keskmine kiirus: 43,73 km/h
Paarissõidus:
I Indrek Rannama & Rigo Räim 2009; 24:11,68; keskmine kiirus 47,11 km/h
II Priit Prous & Kristjan Heinrand 2009; 24:46,23; keskmine kiirus 46,02 km/h
III Janari-Joel Jõessar & Joonas Jõgi 2009; 24:59,52; keskmine kiirus 45,61 km/h
Meeskonnasõidus:
I Mihkel Räim, Jörgen Matt, Endrik Puntso, Indrek Rannama 2010; 23:45,8; keskmine kiirus 47,97 km/h
II Aivar Ridamäe, Urmas Karlson, Lasse Nõlvik, Andre Kull 2010; 24:13,8; keskmine kiirus 47,04 km/h
III Karl Juudas, Krister Raudsepp, Oskar Nisu, Aksel Nõmmela 2010; 24:47,1; keskmine kiirus 45,99 km/h

Lisaväärtused:
  • Soojenduspukid koos telkidega
Rajakaart:

Rajaprofiil: