Filter Temposari - 5. etapp, Aruküla

Kuupäev: 19.06.2019

Asukoht: Start ja finiš on Aruküla raudteejaama juures.

Suunitlus: Rahvasport.

Distants: ratas 20 km, jooks 5 km

Ala:

  • Ratturitele eraldistart – osalejad lähetatakse rajale ühe kaupa 30 sekundiliste intervallidega.
  • Jooksjatele eraldistardiga maanteejooks - osalejad lähetatakse rajale ühe kaupa 15 sekundiliste intervallidega.

 

Ajakava:

  • Sekretariaat ja registreerimine stardipaigas on ratturitele avatud 16:30 kuni 19:30, jooksjatele kuni 19:50.
  • Start on avatud ratturitele 17:15 kuni 19:30, jooksjatele 19:35-19:50.
  • Võistluskeskus suletakse 20:30.

 

Kaart:


 

Võistluskeskuse asendiplaan:

koostamisel

Parkimine:

  • Vältimaks ummikuid võistluskeskuses palume võistlejatel parkida trassiga mittekattuvatele ümberkaudsetele tänavatele lähtuvalt seal kehtivast tavapärasest parimiskorraldusest.

Soojendamine:

  • Rajal soojendamine on võistluse ajal keelatud. Austagem kaasvõistlejaid ning laskem neil häirimatult oma võistlussõidule keskenduda.
  • Soojendamiseks on võistluskeskuses korraldaja poolt soojenduspukid, mis on kõikidele osalejatele tasuta kasutamiseks.

Lastele:

  • Suur batuut (kui ilmastikuolud - ekstreemne tuul, lausvihm - seda ei välista)

Raja rekordid:

Jalgratturite eraldistardis:

Tegu on uue uue rajaga sarjas. Rekordid püstitatakse hooajal 2019.

Jooksmises:

Tegu on uue uue rajaga sarjas. Rekordid püstitatakse hooajal 2019.
 
Raja kirjeldus:
  • Start asub Aruküla raudteejaama juure, Kostivere pool raudteed. Võistluslinnak paikneb seevastu raudteest alevi keskuse pool, kuid nii stardiplatvorm kui ka finišijoon on teisel pool - rada raudteed ei ületa. Stardist liikuma hakates sõidetakse ca 6 kilomeetrit otse Kostivere poole. Tegu on väga väikese liiklusega maanteega, mille muudavad huvitavaks ohtrad vasakule-paremale kurvid. Seejärel pööratakse vasakule ning viimased 4 pöördeni jäävat kilomeetrit sõidetakse Loo suusas. Ka see on rahulik vanemat tüüpi kattega tee. Löökauke pole, ent tee pole ka rekonstrueeritud, asfalt pole sile. Kui trassi algus kulgeb rohkem metsa vahel, siis raja tene pool möödud suuresti lagedate põldude vahel. Pööre asub raja 10. kilomeetril. Tagasi sõidetakse mööda sama trassi. Kindlasti tasub arvestada, et finiš asub enne raudteeülesõitu. Ohutuse huvides tasub kohe peale finišit hoog kiiresti maha pidurdada, sest raudtee võib ju olla kinni.

Auhinnad:

  • Parimaid autasustatakse vaid sarja kokkuvõttes. Üksikutel etappidel eraldi autasustamist ei toimu.
  • Stabiilset osalemist tunnustab auhinnaprogramm "Kullapada".

Muud olulist:

  • Tuletame meelde, et kuigi võistlustrassil on võistlejate liikumine reguleerijate abil muu liikluse osas prioritiseeritud, pole enamik rajast autodele suletud ning võistlejad on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest. Ratturid on terve trassi ulatuses on võistlejad kohustatud liikuma vaid pärisuunavööndis - kurvide lõikamine ja telgjoone ületamine on rangelt keelatud! Jooksjad peavad liikuma pöördeni ja tagasi ühes ja samas tee servas - stardi poolt vaadates tee parempoolses servas. See tähendab, et esimene pool distantsi liigutakase autoliiklusega pärisuunas, teine pool vastassuunas. Ohutuse huvides tuleb jooksta nii tee pervel kui võimalik, keset teed jooksmine on keelatud.
  • Filter Temposari pole vaid kalli varustusega proffidele. See on rahvaspordiüritus, kuhu on oodatud igal tasemel huvilised.