AeroBike

2. ETAPP - FILTER TEMPOSARI ARUKÜLAS

Toimumisaeg: pühapäev, 07.06.2020

Asukoht: Start, finiš ja ürituskeskus on Aruküla raudteejaama juures.

Distantsid ja alad
• Ratas 20 km - osalejad lähetatakse rajale ühe kaupa 1 minutiliste intervallidega
• Jooks 4 km - osalejad lähetatakse rajale ühe kaupa 30 sekundiliste intervallidega
 
Ajakava
10:30 - sekretariaat alustab tööd, numbrite väljastamine
11:00-12:30 - numbrite väljastamine ning startimine kindlaksmääratud stardiajal
12:30-13:30 - võistluskeskus lõpetab tegevuse
13:30-15:00 - numbrite väljastamine ning startimine kindlaksmääratud stardiajal
15:00-16:00 - võistluskeskus lõpetab tegevuse
16:00-17:30 - numbrite väljastamine ning startimine kindlaksmääratud stardiajal
18:15 - ürituskeskus ja finiš suletakse, vajadusel tehakse lisastardid alates kell 18:30
 

Rajakaart

Parkimine
• Vältimaks ummikuid ürituskeskuses palume osalejatel parkida trassiga mittekattuvatele ümberkaudsetele tänavatele ja parklatesse lähtuvalt seal kehtivast tavapärasest parimiskorraldusest.
 
Soojendamine
• Rajal soojendamine on võistluse ajal keelatud. Austagem kaasvõistlejaid ning laskem neil häirimatult oma võistlussõidule keskenduda.
• Soojendamiseks on võistluskeskuses korraldaja poolt soojenduspukid, mis on kõikidele osalejatele tasuta kasutamiseks. PS! Erimeetmetest tingituna ei ole hooajal 2020 ühiskasutatavaid soojenduspukke võimalik kasutada!
 

Rajarekordid

JalgratturidJooksjad

1. Norman Vahtra, 24:37.1 (2019)

2. Gleb Karpenko, 24:50.1 (2019)

3. Oskar Nisu, 25:12,3 (2019)

1. Bert Tippi, 16:20.2 (2019)

2. Janar Juhkov, 17:14.0 (2019)

3. Martin Sagaja, 18:11.2 (2019)

Rajakirjeldus
Start asub Aruküla raudteejaama juure, Kostivere pool raudteed. Võistluslinnak paikneb seevastu raudteest alevi keskuse pool, kuid nii stardiplatvorm kui ka finišijoon on teisel pool - rada raudteed ei ületa. Stardist liikuma hakates sõidetakse ca 6 kilomeetrit otse Kostivere poole. Tegu on väga väikese liiklusega maanteega, mille muudavad huvitavaks ohtrad vasakule-paremale kurvid. Seejärel pööratakse vasakule ning viimased 4 pöördeni jäävat kilomeetrit sõidetakse Loo suusas. Ka see on rahulik vanemat tüüpi kattega tee. Löökauke pole, ent tee pole ka rekonstrueeritud, asfalt pole sile. Kui trassi algus kulgeb rohkem metsa vahel, siis raja tene pool möödud suuresti lagedate põldude vahel. Pööre asub raja 10. kilomeetril. Tagasi sõidetakse mööda sama trassi. Kindlasti tasub arvestada, et finiš asub enne raudteeülesõitu. Ohutuse huvides tasub kohe peale finišit hoog kiiresti maha pidurdada, sest raudtee võib ju olla kinni.
 
Autasustamine
• Parimaid autasustatakse sarja kokkuvõttes. Üksikutel etappidel eraldi autasustamist ei toimu.
• Stabiilset osalemist tunnustab auhinnaprogramm Kullapada.
 
Oluline lisainfo
• Tuletame meelde, et kuigi võistlustrassil on võistlejate liikumine reguleerijate abil muu liikluse osas prioritiseeritud, pole enamik rajast autodele suletud ning võistlejad on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest.
• Ratturid on kohustatud liikuma kogu trassi ulatuses vaid pärisuunavööndis - kurvide lõikamine ja telgjoone ületamine on rangelt keelatud.
• Jooksjad peavad liikuma pöördeni ja tagasi ühes ja samas tee servas - stardi poolt vaadates tee parempoolses servas. See tähendab, et esimene pool distantsi liigutakase autoliiklusega pärisuunas, teine pool vastassuunas. Ohutuse huvides tuleb jooksta nii tee pervel kui võimalik, keset teed jooksmine on keelatud.