AeroBike

3. ETAPP - FILTER KUUSALU 27. RATTARALLI

Toimumisaeg: Pühapäev, 07.06.2020

Asukoht: Start, finiš ja ürituskeskus on Kuusalu Spordikeskuse juures. 

Distantsid
• Pikk sõit 107,2 km (2 ringi: 53,6 km + 53,6 km)
• Lühike sõit 55,6 km (1 ringi: 55,6 km)
• Noortesõit 55,6 km (1 ringi: 55,6 km)
• Lastesõidud
 
Ajakava
9:00-12:45 - numbrite väljastamine ja kohapeal registreerimine
9:00-13:00 - lastesõitude registreerimine
12:00 - klubide esindajate koosolek / saateautode numbrite väljastamine söögitelgi all
13:00 - start pikale sõidule
13:10 - start lühikesele sõidule
13:20 - start noortesõidule
13:25 - stardid lastesõitudele
Parimate autasustamine toimub 30 minutit peale pika sõidu võitja finišeerumist
17:00 - finiš suletakse
 

Rajakaart

Parkimine
• Vältimaks ummikuid ürituskeskuses palume osalejatel parkida trassiga mittekattuvatele ümberkaudsetele tänavatele ja parklatesse lähtuvalt seal kehtivast tavapärasest parimiskorraldusest.
 
Lasteprogramm
• Lastele on tasuta kasutamiseks suur batuut
• Toimuvad lastesõidud (juhendi vaatamiseks kliki siia):
           • M/N-U7 start, distants ca 300 m
               • M/N-U10 start, distants ca 1 km
               • M/N-U13 start, distants ca 2 km
 
Põltsamaa toitlustusala
Filter Maanteekarikasarja etappidel on kohal Põltsamaa Rändrestoran, et osalejaid maitsva Põltsamaa supi ning kannujoogiga kostitada.
 
Pesemine
Võistlejatele on loodud pesemisvõimalus võistlusekeskuses asuvas Kuusalu Spordikeskuses.
 
Raja iseloomustus

Kuusalu Rattaralli kulgeb mööda Lahemaa metsadevahelisi ja kurvilis teid, läbides vanu külasid ja mõisasüdameid. Üldjoontes on tegu Põhja-Eestile omase tõusudeta rattaralliga, kuid see ei tähenda et rajaprofiili üldse ei oleks. Rada laskub viimasel kolmandikul Tsitre mäe kaudu Põhja-Eesti pankrannikust alla ning seejärel kerkib raja viimasel 5 kilomeetril uuesti üles. Pikk ja esmapilgul märkamatu tõus kulmineerub aga omanäolise mõõdukalt järsu mäetipufinišiga Kolga mõisa juures. Suur osa ringist kulgeb looduskauni männimetsa vahel ning on väga kurviline. Seetõttu ei tohiks küljetuuled mängida antud rajal suurt rolli. Lühike sõit läbib raja ühe korra, pikk sõit teeb aga kaks ringi, ületades finišijoont uuele ringile minekul!

Autasustamine
• Etapi autasustamise reglemendiga on võimalik tutvuda võistlusjuhendis.
• Lisaks tavapärasele sarja arvestusele peetakse ka alternatiivset Velotuuri arvestust, mis väärtustab stabiilset sarjas osalemist.
 

Varasemad võitjad 

2019 Oskar Nisu
2018 Norman Vahtra
2017 Maris Bogdanovics
2016 Jesse Kaislavuo
2015 Karlo Aia
2014 Kristjan Oolo
2013 Reijo Puhm
2012 Krister Raudsepp
2004 Janek Tombak
2003 Lauri Aus
2000 Vahur Valvas
1999 Andrus Aug
1998 Sigvard Kukk
1997 Oskari Kargu
1996 Sergei Olivson
1995 Joonas Maanurm
1994 Janek Halliväli
1993 Sergei Olivson
1992 Sigvard Kukk
1991 Sergei Olivson
1990 Sergei Olivson
1989 Jaanus Kruusik
1988 Kalev Vist
1987 Kuido Lemloch
1986 Aleksander Veretennikov
1985 Väino Treksler
Oluline lisainfo
• Kuigi võistlustrassil on võistlejate liikumine reguleerijate abil muu liikluse ees prioritiseeritud, pole enamik rajast autodele suletud. Ratturid on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest ning juhinduma liiklusseadusest. Ilma politsei või turvatöötajate poolse eskordita peavad võistlejad liikuma eranditeta sõidutee parempoolses servas!