Sõbrakuul innustame naisi tegema sõprust ka rattaspordiga! Nimelt loosib AeroBike kolmel järjestikkusel veebruarikuu neljapäeval kõigi 2018. aastal registreerunud naiste vahel välja auhindu! Loosimised toimuvad 8., 15. ja 22. veebruaril.

Kõigil kolmel loosimisel lähevad loosi kõik kolm järgnevat auhinda:

 

Need kes registreeriivad juba kuu alguses, ent kellele esimesel loosimisel õnn ei naerata, osalevad ka järgmistel loosimistel. Seega, mida varem registreerid, seda suurem on võiduvõimalus!

Loosimisel osalemiseks ei pea tegema midagi muud, kui vaid sooritama hooajaregistreerimise kas Filter Temposõidu Karikasarjale, Filter Maanteekarikasarjale või Filter Maanteejooksudele!

 

Uuel aastal asendab EventRent Elamussõitude Sarja maastikurattasõpradele mõeldud AeroBike Maastikukolmik, mis nagu nimigi ütleb, koosneb kolmest omanäolisest etapist.
Esimene üritus algab 29. aprillil Tallinna kesklinnas ja kujutab endast enduro formaadis sõitu. Teine üritus leiab aset 2. septembril Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu raames ja osalejad saavad end proovile panna 40 km pikkusel maratonil.
Hooajale pannakse punkt 6.-7. oktoobrini toimuval Hiiumaa Rattanädalavahetusel. Avapäeval on Kõpu tuletorni ümbruses kavas Eestis ainulaadne Öösõit ja teisel päeval peetakse Hiiumaa vanim rattaüritus, Emmaste Rattamaraton. Igal etapil on kavas eraldi arvestus fatbike'i omanikele ja omaette saavad sõita ka rahulikku kulgemist eelistavad rattasõbrad.
AeroBike Maastikukolmikul on küll velotuuri põhimõttel koondarvestus ja liidrisärgid, kuid olemuslikult on tegemist siiski pigem kolme eraldiseisva üritusega, mida tasub sõita ka siis, kui kõigile etappidele ei jõua.
Jõuluhinnaga eelregistreerumine AeroBike Maastikukolmikule ning Filter Temposõidu Karikasarjale ja Filter Maanteekarikasarjale lõppeb käesoleva aastaga ehk pühapäeva südaööl.

 

Filter Temposõidu Karikasari pakub uuel hooajal osalejatele mitmeid olulisi uuendusi. Tulles vastu kogenud ratturite soovile lisanduvad sarja üldarvestusse seenioridele uued vanuseklassid: M/N35, M/N45, M/N55, M/N65 ja M/N75. Seega on Filter Temposõidu Karikasarjas kokku 17 vanuseklassi meestele ja 17 vanuseklassi naistele – tegemist on vanuseklasside rohkeima rattasarjaga Eestis!
„See annab seenioridele võimaluse võrdsemate kaasvõistlejatega võimeid võrrelda ja kõrgete kohtade püüdmine lisab kindlasti motivatsiooni,“ lausus Filter Temposõidu Karikasarja peakorraldaja Mihkel Reile.
Kuuest tavaetapist ja finaalvõistlusest koosneva Filter Temposõidu Karikasarjaga liitub Maardu, mis asendab teist Pirita osavõistlust. 8. augustil toimuv etapp on eriline selle poolest, et rada sisaldab Ülgase tõusu. Tegemist on Põhja-Eesti ühe raskeima mäega.
„Meil on olnud tavaks pakkuda igal aastal osalejatele uut rada. Kuna seniste koostööpartneritega on olnud väga hea koostöö, ei tahtnud me ühestki etapist lõplikult loobuda. Osalejad sellest ainult võidavad, sest hooaeg tuleb varasematest mitmekesisem,“ selgitas Reile.
Paralleelselt Filter Temposõidu Karikasarja etappidega jätkub ka Filter Maanteejooksude Sari, kus iga kord on kavas 5 km distants.


FILTER TEMPOSÕIDU KARIKASARI 2018

2. mai eraldistart Jüri 15 km
16. mai paarissõit Kiili 25 km
30. mai eraldistart Pirita 10 km
13. juuni eraldistart Jüri 15 km
25. juuli paarissõit Kiili 25 km
8. august eraldistart Maardu 10 km
FINAAL 26. august eraldistart Ikla/Ainaži 25 km

 

 

   Detsember on ikka uusaastalubaduse andmise aeg. Tuleb ju tuttav ette tõotus olla tuleval aastal sportlikum, teha regulaarselt trenni ja elada üldse tervislikumat elu. Samas on hästi teada ka tõsiasi, et enamasti säärased plaanid sõnakõlksuks jäävadki. Et nii ei juhtuks, siis tasub lubadus kindlustada ka pisikese motivatsioonipaketiga - registreerimisega meelepärasele Filter Rattasarjale.

    Jõuluhinnaga Filter Rattasarjade registreering on suurepärane kingitus nii endale kui ka sportlikule sõbrale või pereliikmele. Kuni aasta lõpuni on võimalik seda teha eriti soodsa jõuluhinnaga ning tagada seeläbi motivatsioon ning heas mõttes ka pisike kohustus olla läbi hooaja sportlik.

   Kui soovid sokutada kingituse jõuluvana kingikotti, siis selleks tuleb kingituse saaja registreerida läbi aerobike.ee lehe meelepärasele sarjale. Kingi üle andmiseks saab aga välja printida kujundatud kinkekaardi.

 

  • Jõulukujunudusega kinkekaarti saab alla laadita siit.
  • Neutraalse kujunudsega kinkekaarti saab alla laadida siit.
 

EventRent Elamussõitude Sarjas fatbike'ide arvestuses üldvõidu pälvinud Margus Malva on pöördunud „paksratta“ usku.
„Olen fatbike'iga väga palju võistelnud just viimasel hooajal. Sellega lihtsalt on väga mõnus sõita ja olenevalt rajast võib tal olla palju eeliseid tavalise mägiratta ees. Välimus on natukene petlik – sellega saab ka kiiresti sõita. Mul on ka maanteeratas ja FS-ratas, aga nendega olen viimasel ajal järjest vähem sõitnud,“ räägib Malva.


Kas seadsite enne hooaja algust eesmärgiks EventRent Elamussõitude Sarja üldvõidu fatbike'ide arvestuses?
Hooaja alguses ei olnud sellist eesmärki. Kuna esimese etapi võitsin, siis tekkis soov panna ennast proovile ka järgmistel sõitudel. Viimastel etappidel oli juba selge, et mäng käib sarja võidu peale.

Palun analüüsige, mis oli Teie edu taga?
Olen ilmselt maastikusõidul vajalike tehniliste oskuste poolest suhteliselt tugev sõitja. Sinna alla võib liigitada nii tehnilise sõiduoskuse kui ka ratta ettevalmistuse ja korrashoiu. Ratast remondin ja seadistan ise ning kunagi ei lähe võistlema konkreetsele rajale sobimatute ülekannetega või lootusega, et äkki ei lagune ära.

Jõudsite kolmel etapil kuuest absoluutarvestuse esikolmikusse. Kui kaugele jäi võit?
Selles sarjas autasustatakse rattaklasside parimaid. Kõiki rattaklasse hõlmava absoluutarvestuse kohtadele väga tähelepanu ei pööranud. Kui aegasid vaadata, siis esimesel etapil olin 3,8 sekundi kaugusel kiireimast. Fatbike'ide arvestuses olin kuuest etapist neljal korral esimene ja kahel korral teine.

Milline etapp Teile kõige rohkem meeldis?
Rummu etapp meeldis oma formaadi poolest ja rada oli mõnusalt tehniline. Hiiumaa öösõit oli selle poolest eriline ja huvitav, et võistlesin esimest korda õhtul pimedas. Paduvihm oli enamus rajatähistuseks pandud küünaldest ära kustutanud ja palju sõltus korralikust rattalambist.

Milline seik Teile lõppenud hooajast enim mällu sööbis?
Meelde jäävad kindlasti võidud, mis on tulnud napilt. Fakto Auto Tallinna Rahvasõidul jäi heitlus esikoha pärast finišisirgele.

Miks olete valinud võistlemiseks just fatbike'i?
Olen fatbike'iga väga palju võistelnud just viimasel hooajal, varem eriti mitte. Sellega lihtsalt on väga mõnus sõita ja olenevalt rajast võib tal olla palju eeliseid tavalise mägiratta ees. Välimus on natukene petlik – sellega saab ka kiiresti sõita. Mul on ka maanteeratas ja FS-ratas, aga nendega olen viimasel ajal järjest vähem sõitnud.

Mis on teie põhitöökoht ja kui tõsiselt rattasporti võtate?
Töötan teedega tegelevas ettevõttes projektijuhina. Rattasport on suur hobi, mida võtan väga tõsiselt. Rattaga sõidan keskmiselt kümme tundi nädalas ja aastaringselt. Paljude ratturitest sõpradega saab ka spordiväliseid tegevusi koos teha.

Kuidas kahe hooaja vahel puhkate?
Väga pikki pause rattasõidule ei tee. Fatbike ongi just talvel sõitmiseks väga sobiv. Siis naudime sõpradega rahulikumaid sõitusid. Libedaga sõitmine annab väga palju juurde rattatunnetusele ja on pidev tasakaaluharjutus – maastikusõidul väga oluline asi.

Kas jätkate uuel hooajal sama rattaga või on jõuluvanalt oodata uut kaherattalist sõpra?
Praegune fatbike on suhteliselt uus ja hetkel vahetada ei plaani. Sama seis on ka teiste ratastega. Jooksvalt vahetan kuluosi ja tahtmise korral võibolla juppe paremate vastu. Samas ega varuosad odavad ei ole, mõistlik oleks ikkagi jõuluvanale ka kiri saata.

 


Leht 15 / 114