TRENNIPÄEVAD

Oled sa kunagi mõelnud, et sooviksid enda füüsilist ja vaimset vormi parandada just jooksmisega, aga ei tea kuidas ja millest täpsemalt alustada? 

Või siis, et võtaks osa just Peetri jooksu heategevuslikust 5 km distantsist, sest sina saad joosta ning soovid oma jooksusammudega aidata keegi teine liikuma? 

Samas sooviksid, et need 5 km oleksid mõnusad, nauditavad ja teatud mõttes isegi lihtsad? 

Peetri jooksu korraldajad, treenerid Janar Säkk ja Kärt Pärtel kutsuvad just Sind Peetri jooksu 5 km distantsiks ettevalmistavatele jooksutreeningutele, kus lisaks trennile saad ka vastused kõikidele küsimustele, mis sul on jooksmisega tekkinud. 

Millega täpsemalt tegu? 

Alustavatele jooksjatele suunatud jooksutreeningud, mille eesmärgiks on tõsta sinu teadlikkust jooksmisest ning peaasjalikult valmistada sind ette Peetri jooksu 5km distantsiks ning sealt edasi… kes seda täna täpselt teab, aga kindel on, et suur tõenäosus on saada hea algus ühele pikale ja toredale suhtele jooksmisega. 

Täpsemalt - võtame ette jooksu arendavad treeningud kahel korral nädalas – esmaspäeval ja kolmapäeval kell 19.00 (treeningu pikkus 60-75 minutit) Peetri uues pargis.

Esmaspäevases trennis on rõhk jooksutehnika ning kolmapäeval saavad treeningus osalejad osa kogukere lihastreeningust, millel on oluline roll sinu jooksutehnika jooksutehnika arendamisel, toetamisel ja vigastuste vältimisel.

Täpsemalt esmaspäevane trenn: 

  • soojendusjooks ja -harjutused
  • jooksutehnikat ja jooksukiirust arendavad harjutused
  • jooksutehnikat toetavad harjutused kerelihastele
  • lõdvestusjooks ja kerge venitus

Kolmapäevane trenn:

  • soojendusjooks
  • soojendusharjutused, mille fookus on kindlasti sinu liikuvuse parandamisel
  • kogukeha lihastreening, mille eesmärgiks on hoida lihaskond tugevamana ning toetada sinu liigeseid jooksmisel
  • lõdvestusjooks ja soovi korral kerge venitus

 

Millal? Igal E ja K kell 19.00 ja treeninguid toimuvad pea iga ilmaga (st vihma, lume, päikese ja muu taolisega)

Kellele ikkagi? Oodatud on eelkõige sportlased (sul on keha, seega oled sportlane), kes on alles alustamas enda jooksuteekonda ning soovivad seda teha teadlikult ning targalt ja/ või kelle eesmärgiks on osaleda Peetri jooksu 5km distantsil. 

Kus? LänsiAuto Tallinn ees, aadressil Veesaare tee 5.

Treeningus osalejal tuleks kindlasti arvestada järgnevaga: 

  • Eesti ilmastikuolud ning riietuda vastavalt ilmale (soovitatavalt sportlikult ning kihiliselt),
  • osalustasuga 5 eurot ühe treeningu kohta (tasumine kohapeal),
  • sellega, et treenerid ootavad sind trennidesse järjepidevalt, sest nad koos sinuga sinu eesmärgini liikuda ning järjepidevus on siin võtmetegur ning
  • sellega, et tegu võib olla spordialaga, mida soovid pikaajalisemalt harrastama hakata ning millest on hiljem ehk keeruline loobuda…. kuid miks peakski?

Lisainfo: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

TUNNE TREENERIT

Janar Säkk on terviseentusiast ja spordiga tegelenud üle 30 aasta, millest julgelt pool just jooksmisega. Täna on Janar nii personaal-, rühma- ja jooksutreener, aga ka toitumisspetsialist. Alustavaid jooksjaid juhendab aktiivselt juba kolm aastat. 

Janari enda sõnul on tema missiooniks tervisliku eluviisi muutmine lihtsalt faeluviisiks. Aga miks ikkagi jooksmine? “Minu meelest ei ole teist lihtsamat ala kui jooksmine, sest seda on võimalik teha peaaegu igal ajal ja igas paigas. Lisaks see energia, mis kaasneb päevale eelneva jooksuga, ületab igasuguse kofeiini või muu erguti oma pikaajalise positiivse toime poolest.”

Kärt Pärtel - personaaltreener, toitumisnõustaja ja vaimse tervise entusiast, kelle missiooniks on lisaks füüsilisele vormile parandada läbi treeningute ka inimeste vaimset vormi. Jooksnud on Kärt terve oma teadliku elu, kuid päriselt nakatus ta jooksupisikuga tõenäoliselt aastal 2015, mil läbis oma esimese 10km jooksudistantsi ja seda nägu naerul. Sealt edasi isu aina kasvas ning nüüdseks on jooksmisest kujunenud liikumisharjumus, mis hoiab lisaks füüsilisele vormile ka pea korras. Lisaks jooksmise harjutamisele on väga oluline roll treeningutes ka lihastreeningul, mis toetab ühe targa jooksja lihaskonda ja liigeseid. Just selleks olemegi Peetri jooksu 5km distantsi ettevalmistustreeningutesse liitnud lihastreeningu, mis toetab sinu põhiala ehk jooksmist. Lihastreeninguid viib läbi Kärt, kes annab endast kõik, et sinu lihased oleksid piisavalt tugevad ja vastupidavad, et naeratus püsiks näol ka jooksupeole järgneval päeval. 

Ja nagu treenerite tutvustusesti silma jäi… räägime kindlasti ka toitumisest nii jooksmise kui üldiselt trenni tegemise kontekstis. 

Jookseme!